duminică, 21 februarie 2010

DJ PROJECT

Dj Project - Experience (2001)

Dj Project - Te chem (radio)
Dj Project - Viseaza
Dj Project - Te chem (maxi)
Dj Project - As vrea (Sa te pot uita) (radio)
Dj Project - Experience






Descarca (download): | Filehit.net

Dj Project - Spune-mi tot ce vrei (2002)


Dj Project - Spune-mi tot ce vrei
Dj Project - As vrea
Dj Project - Te chem
Dj Project - Viseaza
Dj Project - Experience
Dj Project - As vrea (mix)
Dj Project - Spune-mi tot ce vrei (mix)
Dj Project - Te chem (mix)
Dj Project - Spune-mi tot ce vrei (extended mix)

Descarca (download): | Filehit.net

Dj Project - Lumea ta (2004)


Dj Project - Intro
Dj Project - Lumea ta
Dj Project - Printre vise
Dj Project - Suflet pierdut
Dj Project - Experience part 2
Dj Project - Lumea ta (club)
Dj Project - Printre vise (club)
Dj Project - Suflet pierdut (piano)
Dj Project - Lumea ta (tribal)

Descarca (download): | Filehit.net

Dj Project - Soapte (2005)


Dj Project - Privirea ta
Dj Project - Vorbe reci
Dj Project - Nu
Dj Project - Soapte
Dj Project - Zile si nopti
Dj Project - Privirea ta (extended version)
Dj Project - Printre vise (2005)
Dj Project - Feel me
Dj Project - Privirea ta (dj raoul remix)


Descarca (download): | Filehit.net

Dj Project - Povestea mea (2006)

Dj Project - Povestea mea
Dj Project - Inca o noapte
Dj Project - Prea naiv
Dj Project - Loosing you
Dj Project - Falling down
Dj Project - Esti tot ce am
Dj Project - La noche
Dj Project - Ethiopia
Dj Project - Silence
Dj Project - Esti tot ce am [Extended]
Dj Project - Inca o noapte [Club]
Dj Project - Inca o noapte [Extended]
Dj Project - Forever [Extended]
Dj Project - Before i sleep
Dj Project & Jazzy - Prea naiv

Descarca (download): | Filehit.net

Dj Project - Doua anotimpuri (2007)


Dj Project - Doua anotimpuri (radio)
Dj Project - Departe de noi
Dj Project - Prima noapte
Dj Project - Whetever u go (radio)
Dj Project - Lacrimi de inger
Dj Project - Un singur drum
Dj Project - Take my soul
Dj Project - Free your mind
Dj Project - Doua anotimpuri (extended)
Dj Project - Whetever u go (extended)
Dj Project - In my heart (mootoo rmx)

Descarca (download): | Filehit.net

Dj Project - In the club (2009)

Dj Project - In the club
Dj Project - Hotel (Radio Version)
Dj Project - Let u go (Radio Version)
Dj Project - Say good bye (Dj Project Rmx)
Dj Project - Miracle love
Dj Project - Mii de cuvinte
Dj Project - Here I am (Dj Project Rmx)
Dj Project - Latino girl
Dj Project - Hotel (Extended Version)
Dj Project - Let u go (Extended Version)
Dj Project - Don’t u know (Dj Project Rmx)
Dj Project - Something gotta give
Dj Project - Departe de noi (Video Version)

Descarca (download): | Filehit.net

1 comentarii:

ElectroBlog Ro spunea...

te chem.. prima piesa DJ Project. tin minte si acum videol. super vremuri am facut un colaj cu mai multe proiecte interesante din vremea aceea, dar care din pacate au disparut. ma bucur ca Project a ramas..

http://septymoldovan.blogspot.com/2011/08/atomic-days.html

Trimiteți un comentariu