miercuri, 24 februarie 2010

Muzica Romaneasca Veche de colectie - 16 Albume

Anii ‘50, ‘60, ‘70, ‘80, ‘90

Muzica Romaneasca Veche Vol. 1

LOREDANA GROZA - Ma intreb ce sa fac
ANASTASIA LAZARIUC - Iubire fara margini
ANGELA SIMILEA - Daca n-ai fi existat
CARMEN RADULESCU - De-as uita iubirea ta
DAN SPATARU - Mi-a placut surasul tau
SAVOY - Omul lumii
NATALIA GUBERNA - Iubirea mi-a batut la geam
GABRIEL COTABITA - Niciodata
ELENA CARSTEA - Nu sunt perfecta
TRIO CABAN - Fetele
ILEANA SIPOTEANU - Cine mi-a luat iubirea(1985)
OANA SARBU - Daca te-am mintit candva
PASAREA COLIBRI - Tristeti provinciale
ADRIAN ROMCESCU - Da-mi inima ta
ALEXANDRU JULA - Adios Amor
SEMNAL M - La fereastra ta
DANIEL IORDACHIOAIE - Angela
FRATII MENTZEL - Spune-Mi Unde, Cand Si Cum (Cu Pompilia Stoian)
GABRIEL DOROBANTU - Hai, vino iar in gara noastra mica
HOLOGRAF - Sa nu-mi iei niciodata dragostea
LAURA STOICA - Focul
CARMEN TRANDAFIR - Vino iubire, nu ma ocoli
VASILE SEICARU - Citeste numai la final
BIANCA IONESCU - Ce sa fac daca-mi placi
NICU ALIFANTIS - Balada Blondelor Iubiri
MADALINA MANOLE - Fata Draga
MARGARETA PASLARU - Spuneam Ca Nu-mi Pasa
EVA KISS - Sa alergam prin ploaie (1985)
ROSU si NEGRU - Iubirea cere pace planetara
TRIO DO-RE-MI - Ai trecut iar pe strada mea
ILEANA SIPOTEANU - Ce mult te-am iubit
OLIMPIA PANCIU - Am vrut sa fiu artista
PETRE GEAMBASU - Cantece si flori
ANDA CALUGAREANU - N-am noroc
SANDA LADOSI si STEFAN IORDACHE - Eu vreau sa-ti spun ca te ador
SAVOY - Balada izvorului
SEMNAL M - Bal la Apahida
SERGIU ZAGARDAN - Asa e viata
STEFAN BANICA - Cum Am Ajuns Sa Te Iubesc
STEFAN HRUSCA - Copacul indragostit
STELA ENACHE - Ani de liceu
DAN SPATARU - Ce pot sa fac!
DANIEL IORDACHIOAIE - Imi spunea inima
DENIS ROMAN - Toate florile din lume
DIDA DRAGAN - Da, recunosc
DOINA BADEA - Canta un matelot
Doina Spataru - Nu ma mai despart de tine
DORIN ANASTASIU - Ce s-ar face fetele
DORIN ANASTASIU - Intr-un oras, intr-un tramvai
Dorina Draghici - Adevarata mea dragoste
DUCU BERTZI - Saraca Inima Mea
FLORIN BOGARDO - Frumoaso cu ochi limpezi
FRATII MENTZEL - N-Am Stiut Sa Te Pastrez
GABRIEL COTABITA - Daca N-ai Iubi
GABRIEL DOROBAN?U - Ochi tai (1983)
GEORGE NICOLESCU - Eternitate
GHEORGHE GHEORGHIU - Unde dragoste nu e, nimic nu e
GICA PETRESCU - Maruntica
GIL DOBRICA - Banalitate
GINA PATRASCU - Da-mi un zambet
HOLOGRAF - Dragostea mea” (2003)
HORIA MOCULESCU - A fost ca niciodata
JEAN MOSCOPOL - Numai tu stii sa saruti
JEANINA MATEI - Si tu si eu
LAURA STOICA - Un actor grabit
LAURENTIU CAZAN - Say Something
LAVINIA SLAVEANU - La un pas de fericire
LOREDANA GROZA - Buna seara, iubite
LIZETA KIRCULESCU - Prima poezie
LUCKY MARINESCU - Potpuriu
LUIGI IONESCU - Lalele
LUMINITA ANGHEL - Lumea e a mea
LUMINITA DOBRESCU - Doar baietii sunt de vina
CARMEN RADULESCU - Chiar daca tu
CARMEN TRANDAFIR - Dansul e un joc
CATALIN CRISAN - Daca pleci
COMPACT - Fata Din Vis
CONSTANTIN DRAGHICI - A cazut o frunza-n calea ta
CONSTANTIN FLORESCU - Sa nu te superi daca plang
CORINA CHIRIAC - Inima ta
CORNEL CONSTANTINIU - Uite-asa !
CORNEL FUGARU - De ce-ai plecat din viata mea (1982)
CRISTIAN VASILE - Nunuto
VALERIU STERIAN - Amintiri cu haiduci - First version
VASILE SEICARU - Dragostea, destin stravechi
VICTOR SOCACIU - Floare din floare
VOLTAJ - Albinuta
VIORELA FILIP - Doar un trandafir
VLAD MIRITA - Vreau
VH2 - Trece Vremea
BARBU CONSTANTINESCU - Un gondolier canta o melodie
BIANCA IONESCU - Ia-ma la brat si spune-mi tu
NATALIA GUBERNA - Mi-ar placea sa fiu o floare
NICOLAE NITESCU - Un cantec de dragoste
NICU ALIFANTIS - Ajunul din copilarie
MADALINA MANOLE - Prietene vals
MARGARETA PASLARU - Pasarile Nu Mor Niciodata
MARINA FLOREA - Stele perechi
MARINA SCUPRA - Intoarce-te, iubire
MARINA VOICA - Trei panglici albe
MARIUS TEICU - Ploua cu soare
MIA BRAIA si PETRE ALEXANDRU - La fereastra unde doarme o pisica
MIHAELA MIHAI - Primavara, primavara
MIHAELA OANCEA - Acest om ce trece
MIHAELA RUNCEANU - A doua zi
MIHAI CONSTANTINESCU - Porumbita
MIRABELA DAUER - Doru vine dorul pleaca
MIRCEA BANICIU - Esarfa in dar
MIRCEA VINTILA - Strada Popa Nan
MIRELA VOICULESCU - Frumoasa viata
MONDIAL - Atat de frageda
MONICA ANGHEL - Dau viata mea pentru o iubire
NICU ALIFANTIS si Zan - Sfantul Valentin
ELENA CARSTEA - Mai, romane
EVA KISS - Cantati de dragoste
ROSU si NEGRU - Alfabetul
TEODOR MUNTEANU - Violete Pentru Fete
TRIO CABAN - La cabana Trei Brazi
TRIO EXPRES - Ba nu ba da (1986)
TRIO GRIGORIU - In Amurg
ILEANA SIPOTEANU - Ai venit prea tarziu
ILIE MICOLOV - Dragoste la prima vedere
ILINCA CERBACEV - Tangoul de demult
IOAN GYURI PASCU - Africa , ce vis fierbinte
IONEL MIRON - Am asteptat sa vii
IRIS si FELICIA FILIP - De vei pleca
OANA SARBU - Imi place
OLIMPIA PANCIU - Am pentru cine
OVIDIU KOMORNYIK - Esti mireasa vietii mele
PASAREA COLIBRI - Andrii Popa
PAULA SELING - Perfect
PETRE GEAMBASU - Fluturasul
PHOENIX - Mugur de fluier
POMPILIA STOIAN - Prieten drag
ADRIAN DAMINESCU - Intr-o zi
ADRIANA AUSCH - Invata de la toate
AIDA MOGA - Asa - mi bate inima
ALEXANDRA ZAHIU - Perechea potrivita
ALEXANDRU ANDRIES - Farmece
ALEXANDRU ARaINEL - Nu-?i pare rau cand vezi ca plang
ALEXANDRU JULA - Esti tu
ANASTASIA LAZARIUC - Maria
ANCA AGEMOLU - Cand sunt cu tine
ANCA TURCASIU - Te anunt ca ma marit
ANDA CALUGAREANU - O portocala
ANGELA SIMILEA - De ce te uiti la mine
AURA URZICEANU - Dragoste
AUREL TAMAS - Frumoasa
AURELIAN ANDREESCU - O cheama Ninette
AURELIAN TEMISAN - Nu,nu,nu!
SANDA LADOSI - Cand vine seara
SAVOY - Eu sunt ca viata
SERGIU CIOIU - Poarta sarutului
SILVIA DUMITRESCU - Cred in tine
STEFAN BANICA - Ce te uiti asa la mine
STEFAN HRUSCA - Fostele Iubiri
STELA ENACHE - Diminetile mele
ANDA CALUGAREANU - Sapte mii de melodii
ANGELA SIMILEA - Hai sa ne-mpacam
NICU ALIFANTIS - Mai lasa-ma
VOLTAJ - 20 ani

Trebuiesc descarcate toate cele 5 parti:

Descarca (download) Part 1: Filebox.ro | Filehit.net

Descarca (download) Part 2: Filebox.ro | Filehit.net

Descarca (download) Part 3: Filebox.ro | Filehit.net

Descarca (download) Part 4: Filebox.ro | Filehit.net

Descarca (download) Part 5: Filebox.ro | Filehit.net

2 comentarii:

Unknown spunea...

cum descarci?

Unknown spunea...

cum descarci?

Trimiteți un comentariu