miercuri, 24 februarie 2010

Muzica Romaneasca Veche de colectie - 16 Albume

Anii ‘50, ‘60, ‘70, ‘80, ‘90

Muzica Romaneasca Veche Vol. 3

MADALINA MANOLE - Da, te iubesc
MARGARETA PASLARU - Diamant fermecat
MARINA FLOREA - Nu vreau sa te pierd, iubire
MARINA FLOREA - Un buchet de crizanteme
MARINA SCUPRA - Potpuriu
MARINA VOICA - Lacrimi de fericire
CARMEN RADULESCU - Tu ai noroc
CATALIN CRISAN SI MADALINA MANOLE - Ne cheama marea
CORINA CHIRIAC - Care dintre noi oare
CORNEL FUGARU - De-ar fi dorul
ADRIAN ENACHE - Eşti o simpla amintire-remix
ADRIAN DAMINESCU - Eu te voi iubi
ADRIAN ROMCESCU - Valul dragostei
ANASTASIA LAZARIUC - A trecut aproape un an
DAN SPATARU - Cantec
MIRABELA DAUER - Ioane, Ioane
NICU ALIFANTIS - Ce Bine Ca Esti
SAVOY - Garoafa alba
VOLTAJ - Eu Cu Mine
ANDA CALUGAREANU - E formidabil
ANGELA SIMILEA - Recheama-ma si-am sa revin
ELENA CARSTEA - Barfe
EVA KISS - Tacutele iubiri
ROSU si NEGRU - Controversa muzicala
TRIO EXPRES - De Dragul Cui
TRIO GRIGORIU - Macarale
ILEANA SIPOTEANU - Vino sa dansezi cu mine
ILIE MICOLOV - Soferul
IOAN GYURI PASCU - Tara arde, babele se piaptana
ION DICHISEANU - Strada
OANA SARBU - De m-ai iubi
OVIDIU KOMORNYIK - Nu s-a sfarsit… (duet Luminita Anghel)
PASAREA COLIBRI - Ploaia
PETRE GEAMBASU - Cer fara nor
ADRIAN DAMINESCU - Laura
ADRIAN ENACHE - Yaman Sevda
ALEXANDRU ARSINEL - Ce faci asta seara tu
ALEXANDRU JULA - Sotia prietenului meu
ANASTASIA LAZARIUC - Flori de liliac
ANCA TURCASIU - Nimic nu ne desparte
ANCA AGEMOLU - E vina ta
ANDA CALUGAREANU - Micul print
ANGELA SIMILEA - De dragul tau
AURELIAN ANDREESCU - Inima mea e a ta
SANDA LADOSI si STEFAN IORDACHE - Intre noi mai e un pas
SAVOY - Luntrea
SEMNAL M - Spune-mi cine esti
SILVIA DUMITRESCU - Nu-mi pare rau
STEFAN BANICA - Ce-aveti fetelor cu mine
STEFAN HRUSCA - Sacra banalitate
STELA ENACHE - E-o poveste de amor
STELA ENACHE si FLORIN BOGARDO - Dorul (1983)
DAN SPATARU - Nu-ti sade bine cand plangi
DAN SPATARU - Mi-ai furat inima
DOINA SPATARU & PETRE GEAMBASU - Vei pleca
DORINA DRAGHICI & NICU STOENESCU - Firicel de floare albastra
DUCU BERTZI - Focul Vanat E Gonit De Vant
FRATII MENTZEL - Curcubeul - Alegro
GABRIEL COTABITA - Noapte albastra
GABRIEL DOROBANTU - In Lumea Romantica
GHEORGHE GHEORGHIU - O Iubire-ti Schimba Viata
GICA PETRESCU - Pe Cine-as Fi Iubit
GINA PATRASCU - As vrea sa fii langa mine
HOLOGRAF - Fara ea
HORIA MOCULESCU - Ma iubeste si pe mine cineva
LAURA STOICA - Nici o stea
LAURENTIU CAZAN - Noaptea de vis
LOREDANA GROZA - Extravaganza
LUCIA & CATALIN CRISAN - N-Avem Timp
LUIGI IONESCU - Iubito
LUMINITA DOBRESCU - Ia din viata ce-i frumos
JEAN PAUNESCU & CLAUDE ROMANOS - Anisoara
CARMEN RADULESCU - O floare de asta vara
CATALIN CRISAN - Cine te-a trimis la mine dragoste
COMPACT - Cine Esti Tu Oare
CONSTANTIN DRAGHICI - Ia te uita ce mai fete!
CONSTANTIN FLORESCU - Firicel de floare albastra
CORINA CHIRIAC - Ce dor mi-a fost (1995)
CORINA CHIRIAC - Permiteti
CORNEL CONSTANTINIU - Asa e de cand lumea
CORNEL FUGARU - Ana Lugojana
CRISTIAN POPESCU - Gabriela
CRISTIAN VASILE - Aprinde o tigara
DAN SPATARU - Strengarul
DAN SPATARU - Tarancuta, tarancuta
MIHAI CONSTANTINESCU - Fetita mea
MIHAI CONSTANTINESCU - Iubiti si caini vagabonzi
VASILE SEICARU - Aruncarea in valuri
VICTOR SOCACIU - La un ceai
VIORELA FILIP - La o fereastra
VOLTAJ - Ora de germana
BIANCA IONESCU - Intra luna pe fereastra
NATALIA GUBERNA - Cum esti tu
NICOLAE NITESCU - Esti dragostea mea
NICU ALIFANTIS - Emotie De Toamna
MADALINA MANOLE - Vino, dragostea mea !
MARGARETA PASLARU - Cantecul Zanei
MARGARETA PASLARU - Doua Inimi Cantau
MARINA FLOREA - Iubire, da-mi aripi sa zbor
MARINA SCUPRA - Nu ti-am spus la revedere
MARINA VOICA - I-am spus inimii sa cante
MARIUS TEICU - Curcubeul
MIHAELA MIHAI - Parfumul strazilor
MIHAELA OANCEA - Am ales nemarginirea
MIHAELA RUNCEANU - Fericirea are chipul tau
MIHAI CONSTANTINESCU - Nu-mi lua iubirea
MIRABELA DAUER - Dormeau pe-o frunza doua stele
ANGELA SIMILEA - Iubeste-ma de-ti plac asa cum sunt
ANGELA SIMILEA - Nu-mi lua iubirea
DAN SPATARU - Cu cine semeni dumneata
MARGARETA PASLARU - Cheia
CORINA CHIRIAC si MARIUS TEICU - Unde erai
SAVOY - Lacrimi reci de calatoare
SAVOY - Pana La Lacrimi
ALEXANDRU ARŞINEL - Sa nu ne desparţim
ALEXANDRU JULA - Floare alba din Pireu-remix
ANASTASIA LAZARIUC - Cu tine
ANASTASIA LAZARIUC - Floriile
ANCA AGEMOLU - Te vad, te vad
ANCA TURCASIU - Ploua, este ora doua
ANDA CALUGAREANU - Mi-a iesit in cale un baiat
ANGELA SIMILEA - Abracadabra
AUREL TAMAS - Eu plangeam si tu radeai
AURELIAN ANDREESCU - Esti fotogenica
AURELIAN ANDREESCU - Un fluture si o pasare
AURELIAN TEMISAN - Cine oare
DIDA DRAGAN - Deschideti poarta soarelui
DOINA BADEA - De unde stii, vioara, tu
DUCU BERTZI - M-am Indragostit Numai de Ea
FRATII MENTZEL - Rock and Roll
HOLOGRAF - Cine stie
GABRIEL COTABITA - Conventional
ADRIAN ENACHE - Nu mai vreau sa fiu cu tine (1991)
GABRIEL DOROBANTU - Te Rog Zambeste Fata Frumoasa
VOLTAJ - Ma Sparg In Figuri
VICTOR SOCACIU - Caruta cu flori
VASILE SEICARU - Viata-i Viata, Banu-i Ban
ALEXANDRU ARŞINEL - Intr-o seara
STELA ENACHE si FLORIN BOGARDO - Ca un tren ne pare viata
ADRIAN DAMINESCU - Fata cu ochii verzi
PASAREA COLIBRI - Frunza
SAVOY - Adio, pica frunza
OANA SARBU - Sharaiman
DAN SPATARU - Canta d-alea, d-ale noastre
ILEANA SIPOTEANU - Am trup de ceata
FLORIN BOGARDO - Sa nu uitm trandafirii
TRIO EXPRES - Ne vom iubi totdeauna
GABRIEL COTABITA - Trece Vremea
ROSU si NEGRU - Ritm si foc
EVA KISS - Puterea dragostei

Trebuiesc descarcate toate cele 5 parti:

Descarca (download) Part 1: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 2: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 3: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 4: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 5: Filebox.ro | Filehit.net

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu