duminică, 21 februarie 2010

HOLOGRAF

Holograf - 69% Unplugged (1996)


Holograf - Balada controlorului
Holograf - Banii vorbesc
Holograf - Mafia
Holograf - M-am saturat
Holograf - Mama
Holograf - O sa fie bine
Holograf - Ochii tai
Holograf - Simona
Holograf - Singur pe drum
Holograf - Spune pe bune
Holograf - Stai in poala mea
Holograf - Te voi iubi mereu
Holograf - Umbre pe cer
Holograf - Visul meu din zori
Holograf - Vreau sa te vad zimbind

Descarca (download): | Filehit.net

Holograf - Supersonic (1998)

Holograf - C-asa vreau eu!
Holograf - Am bulit-o!
Holograf - Linia erotica (018989869)
Holograf - N-am noroc
Holograf - Vreau o minune
Holograf - Viata mea
Holograf - Ti-am dat un inel
Holograf - Nu era
Holograf - Dimineata
Holograf - Unde esti
Holograf - Dincolo de nori
Holograf - Fac ce vreau dar stiu ce fac!

Descarca (download): | Filehit.net

Holograf - Undeva departe (1999)


Holograf - Banii vorbesc
Holograf - Ochii tai
Holograf - Oriunde te vei afla
Holograf - Raza de lumina
Holograf - Singur pe drum
Holograf - Te voi iubi mereu
Holograf - Umbre pe cer
Holograf - Undeva departe
Holograf - Via Istanbul
Holograf - Vino

Descarca (download): | Filehit.net

Holograf - Holografica (2000)

Holograf - Hai in luna
Holograf - Am ramas doar noi
Holograf - Sport extrem
Holograf - Sint un balcanic
Holograf - Chiar daca e greu
Holograf - Romeo si Julieta
Holograf - Sa nu-mi iei niciodata dragostea
Holograf - Vine vineri
Holograf - Inima mea nu e intreaga daca nu esti tu
Holograf - Vine o zi…

Descarca (download): | Filehit.net

Holograf - Pur si simplu (2003)


Holograf - Stiu cine sunt
Holograf - Suflet pereche
Holograf - Daca pot sa zambesc
Holograf - Pot sa fiu ce vrei
Holograf - Inger de-as fi
Holograf - Dragostea mea
Holograf - N-am iubit pe nimeni asa cm te-am iubit pe tine
Holograf - Fara ea
Holograf - N-am stiut
Holograf - Ramas bun

Descarca (download): | Filehit.net

Holograf - Taina (2006)


Holograf - Asa frumoasa
Holograf - Ascensorul
Holograf - Cine stie
Holograf - Daca vrei iubire
Holograf - Doar o viata nu-mi ajunge sa iubesc
Holograf - Dragostea-i nebuna
Holograf - Si baietii plang
Holograf - Taina mea
Holograf - Vine o vreme
Holograf - Vrei sa fii doar cum vrei tu

Descarca (download): | Filehit.net

Holograf - Primavara incepe cu tine (2009)


Holograf - Am ramas doar noi
Holograf - Asa frumoasa
Holograf - Dimineata
Holograf - Dincolo de nori
Holograf - Doar o viata nu-mi ajunge
Holograf - Fara ea
Holograf - N-am iubit pe nimeni
Holograf - N-am stiut
Holograf - Ochii tai
Holograf - Primavara incepe cu tine
Holograf - Ramas bun
Holograf - Sa nu-mi iei niciodata dragostea
Holograf - Si dragostea mea
Holograf - Taina
Holograf - Vine o zi
Holograf - Visul meu din zori

Descarca (download): | Filehit.net

1 comentarii:

DR@KE spunea...

Mersi !

Trimiteți un comentariu