luni, 8 martie 2010

Muzica Romaneasca Veche de colectie - 16 Albume

Muzica Romaneasca Veche Vol. 4

ROSU si NEGRU - Joc in doi
MADALINA MANOLE - Cand dansez cu tine
SAVOY - Alina
NATALIA GUBERNA - Asa sunt eu
BIANCA IONESCU - Drum bun
DAN SPATARU - Cine te-a iubit
VIORELA FILIP - Fara iubirea ta
FRATII MENTZEL - Maria Marilena
CARMEN RADULESCU - Speranta, da-mi speranta
ALEXANDRU JULA - Haz de necaz
MARGARETA PASLARU - Balada
SEMNAL M - Racul, broasca si o stiuca
NICU ALIFANTIS - Decembre
DANIEL IORDACHIOAIE - Fata viselor mele
VASILE SEICARU - Antiprimavara
CATALIN CRISAN - Dor mahmur
TRIO EXPRES - Nu uita ca te-am iubit
ROSU si NEGRU - Semnul tau
ANASTASIA LAZARIUC - Clar de Luna ( cu Ion Suruceanu)
ANGELA CIOCHINA & CLAUDE ROMANO - Stia Bunica Ce Dansa
CORINA CHIRIAC - Nu te enerva (1985)
CRISTIAN POPESCU - Liliana (1965)
DAN SPATARU - Sa nu te joci cu dragostea
FRATII MENTZEL - Dragoste
CORNEL CONSTANTINIU - Clipa de vis
GABRIEL COTABITA si MARINA FLOREA - Alte vorbe de iubire
MADALINA MANOLE - Marea, cat dragostea noastra
SAVOY - Frunza mea albastra
MARGARETA PASLARU - Glasul Rotilor De Tren
MARINA VOICA - Acordeonul
STELA ENACHE - Trandafirul
STEFAN IORDACHE si MONICA ANGHEL - Ce Cauti Tu In Viata Mea
TRIO EXPRES - Buna dimineata soare (1982)
ANCA AGEMOLU - Unde te-ai ascuns
ANGELA SIMILEA - Endless Blue
DAN SPATARU - Colegi de clasa
MONICA ANGHEL - Tu mi-ai adus fericirea
HOLOGRAF - Te voi iubi mereu
SILVIA DUMITRESCU - Catrina
STEFAN HRUSCA - Calatori visatori
ADRIAN ENACHE - Nu! Nu! Nu!
MARINA VOICA - Turlai
MIHAELA RUNCEANU - De-ar fi sa vii
ALEXANDRU JULA - Sotia prietenului meu-remix
MARIUS TEICU - Iti promit
MIHAI CONSTANTINESCU - Balada unui greier mic
GABRIEL DOROBANTU - Cristinco
NICOLAE NITESCU - Maria
DAN SPATARU - Scara de matase
DUCU BERTZI - Pe Cine Si Cate Carari
CORINA CHIRIAC - Iti multumesc (1985)
AURELIAN ANDREESCU - Love story
ADRIAN DAMINESCU - Si m-am indragostit de tine
TRIO EXPRES - Sa Fii Stea
SANDA LADOSI - Intre noi doi
VASILE SEICARU - Circul
MADALINA MANOLE - Dragoste de foc
MARGARETA PASLARU - Cum E Oare
DAN SPATARU - Poate, Poate
DANIEL IORDACHIOAIE - Fetitele din Bucuresti
ADRIAN ENACHE - Maria
FRATII MENTZEL - Du-ma acasa mai tramvai
ALEXANDRU JULA - Sa nu spui iubirii adio nicicand
GABRIEL COTABITA - Incearca
CATALIN CRISAN - Daca pleci [rmx]
CONSTANTIN FLORESCU - Doi ochi albastri
VOLTAJ - Ban De Ban
SAVOY - Flaut de dragoste
PASAREA COLIBRI - Nu-i nimic, asta e
NICU ALIFANTIS - Asta-i Mitica
ANASTASIA LAZARIUC - Destin
DAN SPATARU - Ce-mi esti tu mandruto mie
LOREDANA GROZA - Scrisoare Simpla
ANGELA SIMILEA - Iubite
AURELIAN ANDREESCU - Merit eu
CATALIN CRISAN - Am albit de dorul tau
CORINA CHIRIAC - Nu nu nu (1983)
CRISTIAN VASILE - Iubeste-ma!
DUCU BERTZI - Daca tu
GABRIEL DOROBANTU - Eu Imi Vad De Drumul Meu
ELENA CARSTEA - De-ar fi sa vii
ANASTASIA LAZARIUC - Fuga - fuga
CARMEN RADULESCU - Muzica ne cheama
STEFAN BANICA - Nu-i nimic
GICA PETRESCU - De n-ar fi fetele
GHEORGHE GHEORGHIU - Steaua Mea
MIHAI CONSTANTINESCU - Mambo
MIRABELA DAUER - Asa-i viata
ANGELA SIMILEA - Afara Ploua Ca Si Toamna
DAN SPATARU - Nu stiam ca ma iubesti si tu
CORINA CHIRIAC - Ne cunoastem din vedere
CONSTANTIN FLORESCU - Iubesc femeia
MARINA FLOREA - Samba
MARIUS TEICU - Lumea stie despre dragostea noastra
MIHAELA RUNCEANU - E adevarat, iubirea mea
MIHAI CONSTANTINESCU - Papusa
SAVOY - Apa trece pietrele raman
SEMNAL M - Lungul drum al noptii catre zi
DANIELA VLADESCU - Asa-mi bate inima
ADRIAN DAMINESCU - La ora florilor
ALEXANDRU JULA - Mi-ai adus iar primavara-remix
COMPACT - Vad La Fereastra Ta Tarziu
DAN SPATARU - Daca n-oi iubi acum
MIRABELA DAUER - Hai incearca sa zambesti
ANASTASIA LAZARIUC - Romantica
GABRIEL COTABITA - Prima iubire si ultima
CATALIN CRISAN - Tinerete fii prietena mea
DORIN ANASTASIU - Chiar Daca Tu
SAVOY - De ziua ta
ALEXANDRU ARSINEL - Toate trec
MADALINA MANOLE - Fara dragostea ta
MARGARETA PASLARU - Harap-alb
MARINA VOICA - Intr-un colt de cafenea
VASILE SEICARU - Concertul
TRIO GRIGORIU - Dragoste la zero grade
VOLTAJ - ….Tu
ALEXANDRU JULA - Am dansat
CATALIN CRISAN - Luni De Dimineata
CORINA CHIRIAC - Strada sperantei
CORNEL CONSTANTINIU - Dorul tau imi e strain
DAN SPATARU - Dar ce nu ai
GABRIEL COTABITA - Domnisoara Nu Pleca
GABRIEL DOROBANTU - O mie si una… de nopti
HOLOGRAF - N-am iubit pe nimeni asa cum te-am iubit pe tine
ILEANA SIPOTEANU - Valsul valurilor
STEFAN BANICA - Mai da-mi un telefon
NICU ALIFANTIS & ZAN - Calu’ balan
GICA PETRESCU - Cele Mai Frumoase Fete
CARMEN RADULESCU - As vrea
AURELIAN ANDREESCU - Valuri albe
CATALIN CRISAN - Te-am Iertat
ADRIAN ENACHE - Mi-e dor de ochii tai
ANASTASIA LAZARIUC - Lasa-ma sa-ti daruiesc o melodie
ANDA CALUGAREANU - Eu sunt Alba-ca-zapada
ANGELA SIMILEA - Iubeºte-mã
CATALIN CRISAN - Soacra
MADALINA MANOLE - O floare pentru mai tarziu
LUCKY MARINESCU - Asa incepe dragostea
FLORIAN PITTIS - Adio deci pe curand
SANDA LADOSI - Sa regasim iubirea
DAN SPATARU - In randul patru
GABRIEL COTABITA - Tu esti lumea
ILEANA SIPOTEANU - Marea mea iubire
LAURA STOICA - Da doamne cantec
MARINA FLOREA - Cum sa uit ca te iubesc
MIHAELA MIHAI - Sa nu uitam trandafirii
SAVOY - Ca asa-i tot omul
STEFAN HRUSCA - La nunta ta
STEFAN BANICA - Cine umbla prin vecini
DUCU BERTZI - Nunta din bar
ANASTASIA LAZARIUC & VITALIE DANI - Flori de tei
ANGELA CIOCHINA - Esti numai tu
ANGELA SIMILEA - De n-ai sa vii
MARGARETA PASLARU - Suparat badea-i de-aseara
GICA PETRESCU - Cand mi-o fi mai rau
MIHAI CONSTANTINESCU - Pisicuta
VASILE SEICARU - La adio

Trebuiesc descarcate toate cele 5 parti:
Descarca (download) Part 1: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 2: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 3: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 4: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 5: Filebox.ro | Filehit.net

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu