luni, 8 martie 2010

Muzica Romaneasca Veche de colectie - 16 Albume

Muzica Romaneasca Veche Vol. 9

MARGARETA PASLARU si DAN SPATARU - Ale tale
MARIUS TEICU - Luna stie dar nu spune
MIHAI CONSTANTINESCU - Iubire
CORNEL CONSTANTINIU - Daca ne vom revedea
ANGELA SIMILEA - Iubeste-ma mereu
DAN SPATARU - Sa stii, maicuta mea
FLORIAN PITTIS - Vanare de vant
GHEORGHE GHEORGHIU - Si Totusi
SAVOY - Arrival
SEMNAL M - Urare
STEFAN HRUSCA - Cand E Ziua Ta
VICTOR SOCACIU - Tata si caii
STELA ENACHE - Catrene
VASILE SEICARU - Zori de Zi
MARINA VOICA - Pentru-a nu stiu cata oara (1971)
MIHAELA MIHAI - Sub un petec de cer
MIRABELA DAUER - De ce nu-mi spui ca ma iubesti
ANASTASIA LAZARIUC - Strigat soptit
ANCA TURCASIU - Te invit sa dansam
ANGELA SIMILEA - Iubire tu
ROSU si NEGRU - Cu fiecare vis
PHOENIX - De-a lungul, Sarba-n caruta, Ciocarlia
SAVOY - Daca m-ai asculta
GABRIEL COTABITA - Prizonier
HOLOGRAF - Ti-am dat un inel
VASILE SEICARU - Fara tine
ROSU si NEGRU - Nu te opri
TRIO CABAN - De ce nu esti ca-n prima zi? (1964)
ILEANA SIPOTEANU - Am nevoie de tine
OANA SARBU - In seara asta
PASAREA COLIBRI - Adio, deci pe curand
ADRIAN ENACHE - O singura noapte
ANASTASIA LAZARIUC - Daca pleci
ANDA CALUGAREANU - Seara
ANGELA SIMILEA - Fara Dragoste
SAVOY - Vino In Amurg
SEMNAL M - Drumul in doi
MARINA SCUPRA - Pentru prima oara in viata mea iubesc
STEFAN HRUSCA - Numai noaptea
DAN SPATARU - Se intampla cateodata
DANIEL IORDACHIOAIE - Bunicul meu danseaza rock’n'roll
DORIN ANASTASIU - Chiar daca
FLORIAN PITTIS - Futurist
FRATII MENTZEL - In cantecul nostru
GABRIEL DOROBANTU - Am Jurat Sa Ne-Ntalnim
GINA PATRASCU - Prietenii mei
HOLOGRAF - Visul meu din zori
JEANINA MATEI - Buna seara
LAURA STOICA - Toamna pe autostrada
CATALIN CRISAN - Fata Fara Nume
CORINA CHIRIAC - Gara de Nord
VASILE SEICARU - Iluzia
NICU ALIFANTIS - Fara raspuns
MADALINA MANOLE - Unde esti voi fi si eu
MIHAI CONSTANTINESCU - Vara
ALEXANDRU ANDRIES - Dimineata devreme
AURELIAN ANDREESCU - Prima iubire
SAVOY - Efigie
STEFAN BANICA - Imi acordati un dans
STELA ENACHE - Hai, vino si stai langa mine
VASILE SEICARU - Pana seara, voi veni
NICOLAE NITESCU - Astazi e ziua ta
MIRELA VOICULESCU - O clipa de iubire
NICU ALIFANTIS - Piata Romana Nr.9
MARIUS TEICU - Uita ce-am spus
MIHAELA RUNCEANU - Ploua
ANCA TURCASIU - Asa te vreau
DAN SPATARU - Noapte buna Bucuresti
MARGARETA PASLARU - Chemarea marii
MIHAI CONSTANTINESCU - Pentru voi
MIRABELA DAUER - Foaie verde, lamaita
ROSU si NEGRU - Lumea basmului
TRIO EXPRES - Sa vii diseara cu noi
ILEANA SIPOTEANU - De ce-s ochii tai albastri
OANA SARBU - Cabaret
PASAREA COLIBRI - Boxerul
ADRIAN ENACHE - Intr-o Zi
ALEXANDRU ARSINEL - Drum bun
ANASTASIA LAZARIUC - Draga Oteie
ANCA TURCASIU - Sa nu ma minti
ANGELA SIMILEA - Fericirea traieste in noi
AURELIAN ANDREESCU - Tu esti primavara mea
SANDA LADOSI - A trecut un an
SAVOY - Cant pentru tine
DAN SPATARU - Cu masina
GABRIEL COTABITA - Doar Lumina
GABRIEL DOROBANTU - Despartire
HOLOGRAF - Ascensorul
LAURA STOICA - E rai
LOREDANA GROZA - Mai spune-mi inc-o data - Ai sa iubesti odata si tu
LUIGI IONESCU - Pe fiecare fata o asteapta un baiat
COMPACT - Da-mi o veste
CORNEL CONSTANTINIU - Unde esti, fericirea mea ?
NICU ALIFANTIS - Inscriptie Pe Un Inel
MADALINA MANOLE - As da orice
MARGARETA PASLARU - Marinica
MARINA SCUPRA - Dansul timpului
MIRABELA DAUER - Unde e Targovistea
MIRCEA BANICIU - Avionul
MONICA ANGHEL - Nu mai cred in lacrimi
EVA KISS - Tu esti
TRIO GRIGORIU - Cantecul Pasarelelor
ILEANA SIPOTEANU - Mariaj din interes
ILIE MICOLOV - Bun Venit,Maria
IRIS - Hei tu
OVIDIU KOMORNYIK - Noaptea e a mea
PASAREA COLIBRI - Cand se lasa seara
PHOENIX - Vremuri
ANASTASIA LAZARIUC - Ca prima oara
ANCA AGEMOLU - Taratating-taratatong
ANGELA SIMILEA - Sa dansezi nu-i greu
AURELIAN ANDREESCU - Copacul
SEMNAL M - Taietorul de lemne (versiune radio)
STEFAN BANICA - Cantecul baiatului
STELA ENACHE & FLORIN BOGARDO - Un simbol al iubirii
DAN SPATARU - Mai gandeste-te
DUCU BERTZI - Auzit-am auzit
GEORGE ROTARU - Dac-am fi impreuna
FLORIN APOSTOL - Dumneata sau tu
GABRIEL COTABITA - Din nou singur
GEORGE NICOLESCU - Graba strica treaba
GINA PATRASCU - Ma intorc acasa
HOLOGRAF - Daca pot sa zambesc” (2003)
LUIGI IONESCU - De as fi o randunea
CATALIN CRISAN - Sunt un sfant
COMPACT - O noapte si o zi
CORINA CHIRIAC - Fir de busuioc
CORNEL CONSTANTINIU - Aminteste-ti mereu
NICU ALIFANTIS - Balada Chansonului Vetust
MARINA FLOREA - Steaua iubirii
MIRABELA DAUER - Florile dragostei
ILEANA SIPOTEANU - Tu esti un vagabond
ILIE MICOLOV - De Ziua Ta
OVIDIU KOMORNYIK - Asculta-ma, iubita mea
PASAREA COLIBRI - Esarfa in dar
PETRE GEAMBASU - Sa nu uitam sa iubim trandafirii
AURA URZICEANU - Toata ziua-n ascensor
AURELIAN TEMISAN - …mama oltean
SANDA LADOSI - O noapte cu tine
SAVOY - Romanta soarelui
DAN SPATARU - Pentru O Clipa de Iubire
DOINA BADEA - Deschide, deschide fereastra
ANASTASIA LAZARIUC - Fericire
GABRIEL DOROBANTU - Zau mama zau
GEORGE NICOLESCU - Voi reveni cu drag mereu
CATALIN CRISAN - Asteapta-ma
HOLOGRAF - Simona
COMPACT - Pe tine te-am ales
LAURA STOICA - Un actor grabit (DJ Raoul Remix)
NICU ALIFANTIS si Zan - Rrrrock
MIHAI CONSTANTINESCU - Hai sa cantam,hai sa dansam
ILIE MICOLOV - Chinezoaica
TITI BOTEZ - Mi-e dor de sarutarea ta

Trebuiesc descarcate toate cele 5 parti:
Descarca (download) Part 1: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 2: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 3: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 4: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 5: Filebox.ro | Filehit.net

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu