luni, 8 martie 2010

Muzica Romaneasca Veche de colectie - 16 Albume

Muzica Romaneasca Veche Vol. 10

DAN SPATARU - Tu nu-ntelegi ca te iubesc
LOREDANA GROZA - Cand iubesti
ADRIAN ROMCESCU - Nu sunt timid
ANCA AGEMOLU - Val de mare, val de frumusete
HORIA MOCULESCU - Primaverii n-ai ce-i face
AURELIAN ANDREESCU - Dorul
CARMEN RADULESCU - Vise uitate
CORNEL CONSTANTINIU - Proverbe
MARIN TRAIAN - La fereastra (Fata Morgana soundtrack)
MARGARETA PASLARU - Marea mea iubire
MIHAELA RUNCEANU - Pentru voi, muguri noi
MIHAI CONSTANTINESCU - Am visat
ANASTASIA LAZARIUC - Ce minunat
ANGELA SIMILEA - Voi rade iar
COMPACT - Ma Voi Intoarce
CORINA CHIRIAC - Suzana
GABRIEL DOROBANTU - Manuela
GEORGE NICOLESCU - Track 13
HOLOGRAF - Vino
LAURENTIU CAZAN - Sinceritate
LOREDANA GROZA - Macar o clipa
MIRELA VOICULESCU si CORNEL FUGARU - Ascunde-mi cu privirea, inima
CATALIN CRISAN SI ALEXANDRU ARSINEL - Tiganca
STELA ENACHE - Iubire, cine esti ?
NATALIA GUBERNA - Totusi intr-o zi
NICU ALIFANTIS - Vino Noaptea
OANA SARBU - Nu stiu daca m-ai iubit
POMPILIA STOIAN - O lume-ntreaga
SAVOY - Meditatie
DAN SPATARU - Pe aleea Oltului
FRATII MENTZEL - Ce-i cu mine, Baby
ADRIAN ENACHE - E atat de bine
ANGELA SIMILEA - Am viata mea
AURELIAN TEMISAN - Asa e dragostea
CATALIN CRISAN - Sarut-mana Doamna Mea
COMPACT - Trenul Pierdut
GABRIEL DOROBANTU - Zi ceva!
GHEORGHE GHEORGHIU - Clipa Care Trece
SAVOY - Angela
ANCA TURCASIU - Acum pot spune te iubesc
ANGELA SIMILEA si FLORIN PIERSIC - Prin padure
ROSU si NEGRU - Promisiuni
TRIO EXPRES - Pentru tine
ILEANA SIPOTEANU - Mi-e dor cumplit de tine
OANA SARBU - Ala Bala Portocala
OVIDIU KOMORNYIK - Pentru tine
PASAREA COLIBRI - Strada Popa Nan
ADRIAN ENACHE - Asa Ca Ne Distram
ALEXANDRU JULA - Ma iubeste si pe mine cineva
ANDA CALUGAREANU si MIHAI DUMBRAVA - Cheama-ma
ANGELA SIMILEA - Tangoul
AURA URZICEANU - Crez
AUREL TAMAS - Mireasa visurilor mele
AURELIAN ANDREESCU - Poate stiti cumva
SAVOY - Andreea
SEMNAL M - Tanara dimineata
STEFAN BANICA - Asta mi-e norocul
STEFAN HRUSCA - Frunze
STELA ENACHE - N-ai sa ma poti uita!
DAN SPATARU - Vin’ La Noi In Medgidia
DANA BARTZER - O poveste de dragoste
DANIEL IORDACHIOAIE - Zambetul tau
FLORIAN PITTIS - Cantecul bufonului
GABRIEL COTABITA - Pe cine astepti
GEORGE NICOLESCU - Pentru tine,te iubesc
GABRIEL DOROBANTU - Floarea soarelui
HOLOGRAF - Vreau o minune
LAURA STOICA - Ai sa vezi
LOREDANA GROZA - Iti citesc in ochi
CARMEN RADULESCU - Da, e tineretea
COMPACT - Drumul E lung
CORINA CHIRIAC - Vulture de-arama (1981)
CORNEL CONSTANTINIU si MIRABELA DAUER - Dans, dans
CORNEL FUGARU - Totul e sa vrei
VICTOR SOCACIU - Buchetul
NICU ALIFANTIS - Rar
MARIUS TEICU - Umbra plopilor
MIRABELA DAUER si MARIAN NISTOR - Amintiri
MIHAI CONSTANTINESCU - Penita
MIHAI DUMBRAVA - Fara luna, fara stele
MADALINA MANOLE si ADRIAN DAMINESCU - Vreau inima ta
ROSU si NEGRU - 082 ROSU si NEGRU - Maine
TRIO CABAN - Catre tine-alearga dorul meu
ILIE MICOLOV - Intoarce-te
IOAN GYURI PASCU - Alerg printre stele
OVIDIU KOMORNYIK - Cu tine
PASAREA COLIBRI - Peste rabdari
PHOENIX - Andri Popa
ADRIAN ENACHE - De ce nu ma lasi sa te iubesc
ALEXANDRU ARSINEL - N-am de vanzare
ANASTASIA LAZARIUC - O zi senina
ANDA CALUGAREANU - Butterfly
ANGELA SIMILEA - Dupa noapte vine zi (remix)
AURELIAN ANDREESCU - Oameni
SAVOY - Doina
STEFAN HRUSCA - Nunta de flori
SEMNAL M - Nunta-n Apahida (versiune radio)
DORIN ANASTASIU - Flori pentru univers
DUCU BERTZI - Si De-Ar Fi
DAN SPATARU - Saruta marea pentru mine
FRATII MENTZEL - Iulie
GABRIEL COTABITA - Ave Maria
GABRIEL DOROBANTU - Ma vorbeste lumea
GEORGE NICOLESCU - Cantec de dragoste pentru sanatatea ierbii
GHEORGHE GHEORGHIU - Sa Nu Ma Intrebi De Ce
HOLOGRAF - Vine o vreme
HORIA MOCULESCU - Cant de dragul cui mi-e drag
JEANINA MATEI - Spune-mi de ce
LAURENTIU CAZAN - Te caut
LOREDANA GROZA - Despre dragoste
CATALIN CRISAN - Sub balcon eu ti-am cantat o serenada
CONSTANTIN FLORESCU - Adio doamna
CORINA CHIRIAC - Ani fericiti (1974)
CORNEL CONSTANTINIU - Si totusi sper
CARMEN TRANDAFIR - O viata cu tine
BIANCA IONESCU - Ce cauti tu in viata mea
AURELIAN TEMISAN - Eu Nu Mai Sunt Cel De Ieri
NICU ALIFANTIS - Postalionul
MARGARETA PASLARU - Ninge
MIRELA VOICULESCU si CORNEL FUGARU - Atat cat vom fi impreuna
MARINA SCUPRA - Suntem romantici
MARIUS TEICU - Proverbe
PHOENIX - Negru Voda
TRIO EXPRES - Voi canta
ILIE MICOLOV si GABRIELA SAUCIUC - Revedere (1987)
ANGELA SIMILEA - Cheama Iubirea
OVIDIU KOMORNYIK - Nu te pot uita
PASAREA COLIBRI - Dragostea e o salata
ANASTASIA LAZARIUC - Pe strada Creanga
AUREL TAMAS - Povestea iubirii
ANCA AGEMOLU - Daca numeri pan’ la zece
DAN SPATARU si MIRABELA DAUER - Nu stiam ca ma iubesti si tu
DOINA BADEA - Ploaia si noi
DOINA SPATARU - Vino la mine
FLORIN BOGARDO - Tabloul
GABRIEL COTABITA - Singuratatea astronautului YX-5793
GABRIEL DOROBANTU - Poveste cu cantec
GEORGE NICOLESCU - Imnul inecatilor din Atlantida
LAURA STOICA - Ea nu stie de vrea
HOLOGRAF - Umbre pe cer
MARGARETA PASLARU & HORIA MOCULESCU - Cine stie
LUIGI IONESCU - Cum am ajuns sa te iubesc
LOREDANA GROZA - O inima de 16 ani
CORINA CHIRIAC - Inima nebuna
CORNEL CONSTANTINIU - Tangoul CFR
CRISTIAN VASILE - Tu nu stii sa iubesti
BARBU CONSTANTINESCU - Vrei sa ne-ntalnim sambata seara
ILEANA SIPOTEANU - Dar te-am iertat
SAVOY - Papusa copilului batran
DAN SPATARU - Olimpiada tineretii
MARINA FLOREA - Sa nu te miri
MIHAELA MIHAI - Hei Mare!

Trebuiesc descarcate toate cele 5 parti:
Descarca (download) Part 1: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 2: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 3: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 4: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 5: Filebox.ro | Filehit.net

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu