luni, 8 martie 2010

Muzica Romaneasca Veche de colectie - 16 Albume

Muzica Romaneasca Veche Vol. 8

DAN SPATARU - Nici o lacrima
GHEORGHE GHEORGHIU - Eu sunt nebunul care te iubeste
ALEXANDRU JULA - Viata e un cantec-remix
AUREL TAMAS - Doamne, ce frumoasa esti!
CATALIN CRISAN - Fara Tine
MADALINA MANOLE - Asta e doar viata
MARGARETA PASLARU - In gradina bucuriilor
MIHAI CONSTANTINESCU - Iubiti-ne ca suntem flori
ADRIAN DAMINESCU - Mai da-mi o speranta
ANASTASIA LAZARIUC - Te-astept sa vii
ANGELA SIMILEA - Hai sa cantam
MIRABELA DAUER si MARIAN NISTOR - Iarta-ma
NATALIA GUBERNA - Numai uitarea nu mi-o cere
SAVOY - Cantec pentru dragostea mea
STELA ENACHE si FLORIN BOGARDO - Un simbol al iubirii
GABRIEL DOROBANTU - Santa Maria Maggiore
GABRIEL COTABITA - Atunci cand nu esti
ALEXANDRU ARSINEL - De ce nu vii cand castanii infloresc
ANASTASIA LAZARIUC - Orele
ANGELA SIMILEA - E la moda, sau nu e ?
NICU ALIFANTIS - Cantecul Fracului
SAVOY - Privighetoarea
STELA ENACHE si FLORIN BOGARDO - Generic Final (Raliul)
VIORELA FILIP - Si zboara pescarusii
ALEXANDRU JULA si IONEL MIRON - Ale tale
ANASTASIA LAZARIUC - Ma pierd in ochii tai
ANCA AGEMOLU - Cind se aude o trompeta
DAN SPATARU - Nu Vreau Sa Plangi
DORIN ANASTASIU - Intr-O Zi De Carnaval
HOLOGRAF - Oriunde te vei afla
GINA PATRASCU - O iubire a renascut
ANGELA SIMILEA - Intre noi tangoul
CORINA CHIRIAC - Tu esti raza mea de soare
ELENA CARSTEA - Ochii tai
GEORGE BUNEA - Signorina muzica
GHEORGHE GHEORGHIU - Ninge Peste parul Tau
ILEANA SIPOTEANU - Vreau sa ma ierti
ROSU si NEGRU - Cand pleci tu
POMPILIA STOIAN - Voia buna
PETRE GEAMBASU - Seara
SAVOY - Multumesc Iubita Mama
ALEXANDRU ARSINEL - Dumneata, madam
AIDA MOGA si NICOLAE NITESCU - O chitara canta (1959)
ADRIAN ROMCESCU - La multi ani iubire
ANASTASIA LAZARIUC - Crede-ma
CORNEL FUGARU - Toamna, Toamna
DAN SPATARU - Nimic Nu E Prea Mult
DIDA DRAGAN - Poveste fara final
MARINA FLOREA - Orice vis frumos
MARINA SCUPRA - Sa nu spui nimanui
MARINA VOICA - Uita-te-n ochii mei
MIA BRAIA si PETRE ALEXANDRU - Sa nu ne pierdem vremea suparati
MIRABELA DAUER - Bine-ai venit iubire
SAVOY - Dor de casa
ANGELA SIMILEA - Trenul galben fara cai
CARMEN TRANDAFIR - Nopti de foc
CATALIN CRISAN - Drumul spre mine
AURELIAN ANDREESCU - Serenada twist
MARGARETA PASLARU - La Un Pas De Fericire
MARINA VOICA - Daca eu, daca tu, daca noi
CORINA CHIRIAC si AUREL MOGA - O fi rau sau o fi bine
MIHAI CONSTANTINESCU - Maria tu
DAN SPATARU - Te-asteapta un om
CORNEL CONSTANTINIU - Astazi stiu ce n-am stiut
MIHAELA MIHAI - De-ai fi tu salcie
MADALINA MANOLE - Puterea de a iubi
MIRABELA DAUER - Of,of inima
ALEXANDRU ARSINEL - Sa nu spui dorul nimanui
ALEXANDRU JULA si IONEL MIRON - Serenada primaverii (Malgoni)
ANDA CALUGAREANU - Romanta absurda
MARINA VOICA - Sa nu-mi vorbesti de iubire
MARINA FLOREA - Iubire
SAVOY - Acolo in varf de munte
ANGELA SIMILEA - Voi dansa cu tine
ANGELA SIMILEA - Voi dansa (English Version)
DAN SPATARU - La cinci si jumatate, la Universitate
GABRIEL DOROBANTU - Ochii tai
GHEORGHE GHEORGHIU - Gandul Meu
HOLOGRAF - Daca vrei iubire
GINA PATRASCU - Omul meu drag
ANASTASIA LAZARIUC - Urare
ANCA TURCASIU - Nopti fara habar
ROSU si NEGRU - La poarta vietii
THEODOR MUNTEANU - Mandolinata
TRIO EXPRES - Nu vei sti
STELA ENACHE - Vraja sarutului
LUCIA si CATALIN CRISAN - Te Iubesc
CARMEN RADULESCU - Clipe de iubire
CONSTANTIN FLORESCU - Astazi e ziua ta
CORINA CHIRIAC - Banii n-aduc fericirea
ADRIAN ENACHE - Nu am ce sa fac
ANASTASIA LAZARIUC - Flori de tei
ANGELA SIMILEA - In ochii tai
AURELIAN ANDREESCU - Vreau numai soare
CATALIN CRISAN - Nebunie
CORINA CHIRIAC - Ce mica-i vacanta mare (1984)
ALEXANDRU ARSINEL - De dragul ochilor tai
AURA URZICEANU - Aproape liniste
STEFAN BANICA - Asta seara ma fac praf
STEFAN HRUSCA - Balada stelei duble
MARGARETA PASLARU - In apa marii
MIHAELA RUNCEANU - Iarta !
MIHAI CONSTANTINESCU - Iubiti si ciinii vagabonzi
MIRABELA DAUER - Frunza mea albastra
ANASTASIA LAZARIUC - Zile se duc
MIRCEA BANICIU - Viata la tara
NICU ALIFANTIS - Doamna Verde
OVIDIU KOMORNYIK - Nu s-a sfarşit iubirea
ELENA CARSTEA - Maine
FLORIAN PITTIS - Nu-i nimic asta e
GABRIEL COTABITA - Raiul e pe pamant
GABRIEL DOROBANTU - O poveste de iubire
ILIE MICOLOV - Sa-mi dai diseara telefon
HORIA MOCULESCU si CORINA CHIRIAC - Eu si tu
ANGELA SIMILEA - Adu-mi clipa
AUREL TAMAS - Frumoase-s romancele
AURELIAN ANDREESCU - Langa fereastra ei
CORNEL FUGARU - Fericirea ta
DAN SPATARU - Sa cantam chitara mea
ILEANA SIPOTEANU - Femeia fatala
SANDA LADOSI - Vorbe, vorbe
VASILE SEICARU - Lume, soro lume, ce pacat!
STELA ENACHE - Balada pescarusilor albastri
ANGELA SIMILEA - Noapte, Fata cu Cercei de Smoala
AURELIAN ANDREESCU - O perla de fata
CORINA CHIRIAC - Ramane o artista (1987)
ROSU si NEGRU - Zborul stelelor
SEMNAL M - Povesti la gura sobei
VH2 - Fiecare zi fara tine
STEFAN BANICA - Vecinica, vecinica
ALEXANDRU ARSINEL - A plecat un tren din gara
ANASTASIA LAZARIUC - Lautarul (vioara Nicolae Botgros)
AUREL TAMAS - Balada saracului
CARMEN RADULESCU - Nu mai cred in juraminte
CORNEL CONSTANTINIU - Iubirea ta
DAN SPATARU - Tu eu si-o umbrela
FRATII MENTZEL - Sub balcon eu ti-am cantat o serenada
MARGARETA PASLARU - E prea mult
MARINA SCUPRA - Ce ai facut
MARINA VOICA - Nopti (1982)
MIRABELA DAUER - Stai, nu pleca!
SAVOY - Padurea Fermecata
ALEXANDRU ARSINEL - Fetita draga
ANGELA SIMILEA - Nu ma tem de tine vantule
AUREL TAMAS - Cantec pentru mama
COMPACT - Singur In Noapte
CORNEL CONSTANTINIU - Noapte de catifea
CRISTIAN POPESCU - Nimeni nu poate sti
DOINA SPATARU - Spune-mi unde, spune-mi cine
MIRCEA BANICIU - Pisica neagra
OANA SARBU - In numele iubirii
SAVOY - Floare la rever
MIHAI CONSTANTINESCU - Ia-ti mireasa ziua buna
MIHAELA RUNCEANU - Viata-ncepe cu tine
MIRABELA DAUER - Frumoase sunt florile tale
GABRIEL DOROBANTU - Adio, amore mio!
ANASTASIA LAZARIUC - Sa-mi dai primavara
AUREL TAMAS - Urcare si cadere

Trebuiesc descarcate toate cele 5 parti:
Descarca (download) Part 1: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 2: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 3: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 4: Filebox.ro | Filehit.net
Descarca (download) Part 5: Filebox.ro | Filehit.net

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu